P14/15 » Sommarcup (Åsacupen)
 
Tid:fre 26 juni, 16:00 - sön 28 juni, 17:00
Plats:Cup
Samling:15:00, Bua
Aktivitetsinfo:Vi planerar för en sommarcup den 26-28/6
Åsacupen är tanken.
Vi vill med denna kallelse göra en intresseanmälan för att se hur många som vill och kan vara med. Detta innan vi anmäler lag. Så vi ber er svara asap då det underlättar vår planering.
Kostnaden vi kollat på är följande;

Gästkort A fredag–söndag 1 200 kr/spelare

Boende två nätter för spelare och ledare.
Middag fredag
Frukost, lunch och middag lördag
Frukost söndag

Vi kommer att ha en försäljning för att dra in pengar till lagkassan så summan kommer revideras därefter men detta är kostnaden från start.
Lagavgifter står saik för.
Man spelar antingen fredag-lördag eller lördag-söndag.
Svara senast 25/2

<< Tillbaka

 
SPONSORER